Solbränd, superförkyld och huvudvärk. Just nu går det sådär för mig. Låg i solen i knappt tre timmar häromdagen och brände bröstet och armarna rejält. Förkylningen slog till för en vecka sedan och har hållt i sig, tyvärr. Men jag har hittat på saker ändå. Balkongen är på god väg att bli färdig. Trallen är klar, bänkarna ute och bord är under uppbyggnadsprocess. Planen är att det ska vara klart 20 maj. Ingen anledning direkt, bara så det blir färdigt någon gång. 

Ska jobba öppningspass imorn så ska snart gå och lägga mig. Lite Ipren, Alvedon och nässpray så är jag redo för några timmars sömn. Efter jobbet ska jag måla reglar till bordet. Kommer bli hur bra som helst. Har även inhandlat sittdynor. 

Vädret är helt underbart just nu. 25 grader och vindstilla. Kan fortfarande inte förstå att jag skrapade rutorna på bilen för en vecka sedan när det va -2 grader..

Kommentera

Publiceras ej