För en gångs skull ligger jag i sängen innan kl 11 när jag ska upp halv fem. Öppningspass imorn och på tisdag. Hade det även idag. 
Hade för roligt med Emson och Björnen i fredags, de var hos mig till halv två och klockan ringde sju. Men så roligt vi hade! I fredags var jag även en snabbis på Ikea med mamma och Linda. Väldigt få inköp denna gång, var där för en månad sen. Jag hängde med dom för lunchens skull. 

Ikväll blev det söndagsmiddag hos Amanda som jag inte träffat på för länge. Mysigt att catcha up lite. 

Längtar till onsdag då jag kan sova ut lite. Jag sover ganska nervöst och oroligt när jag ska öppna butiken. Lite panik att larmet inte ringer eller att man stänger av det istället för att snooza osv. 

Sushidejt står på schemat imorn efter jobbet. Har längtat i två veckor, dvs när vi planerade vår dejt. 


Lite halvdålig kvalité på snapkameran.. Men god mat blev det när jag och Emson hade fredagsmys. Eller fredagslyx bör jag nog kalla det.

Kommentera

Publiceras ej