Klockan är strax elva denna måndag och jag ligger fortfarande i sängen. En smoothie brevid mig och The Boss spelandes på spotify. Skön morgon som jag tycker jag förtjänar idag. I lördags var det partaj med tre preembrudar, klockan var väl halv fyra när jag kom hem och vaknade klockan åtta. Så det känns helt okej att dra sig länge idag. 
 
Idag är en sån tråkig måndag där måsten måste göras. Betala räkningar, boka tvätt-tid, köpa smink.
Men veckan fortsätter roligt iallafall. Jobb några dagar, passa barn de andra dagarna.
 
Funderar på massa saker som inte skulle vara fel att få i födelsedagspresent men det tar vi en annan dag.
Just på min födelsedag kommer jag inte vara hemma. Jag och bästa Emson har nämligen bokat resa till Amsterdam! SÅ KUL! Ännu en sak att se fram emot i sommar, yay!

1 kommentarer

emz

25 Apr 2016 20:14

asså, jag längtar! denna sommaren kommer nog gå till historien mosegosen. fyfan va bra den ska bli! puss på dig. längtar till sushimåndag <3

Svar: Men jag med då!! haha, vi ska se till att den gör det ;) puss my love
Moa Hellenäs

Kommentera

Publiceras ej